Watergate - Driving the digital economy

SEO - Τα Πρώτα Βήματα

SEO - Ανεβάστε την ιστοσελίδα σας

Η προώθηση της ιστοσελίδας σας μοιάζει με την περιοχή που ανοίγετε το κατάστημά σας. Όσο πιο κεντρικός ο δρόμος και η συνοικία, τόσο πιο εύκολα θα σας εντοπίζουν οι υποψήφιοι πελάτες. Το διαδίκτυο (Internet) όμως δεν έχει δρόμους! Αυτή τη δυνατότητα την καλύπτουν οι μηχανές αναζήτησης. Επειδή δεν υπάρχουν χάρτες για να πλοηγηθεί κάποιος πελάτης στο Internet, οι πελάτες χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης για να βρουν την επιχείρισή σας. Στις μηχανές αναζήτησης δηλώνουν τις λέξεις που αναζητούν και αυτές ψάχνουν ανάμεσα στις ιστοσελίδες αυτές που είναι καλύτερες, με μία σειρά. Γνωρίζετε την πολυπόθητη πρώτη σελίδα στο Google. Πώς όμως θα την κατακτήσετε;

Θα ξεκινήσουμε με τον πρώτο κανόνα στην προώθηση. Μην περιμένεντε άμεσα αποτελέσματα, αυτό το κάνει η διαφήμιση. Η προώθηση δε θα σας εγκαταστήσει μαγικά στην πρώτη σελίδα, διότι απλά όλοι θα πλήρωναν αυτό το μαγικό τρόπο και πάλι όλοι δε θα χωρούσαν σε αυτή! Ο ανταγωνισμός σας, δηλαδή οι άλλες συναφείς ιστοσελίδες, είναι τόσο μεγάλες που δύσκολα (συμβαίνει όμως και αυτό υπό προϋποθέσεις) θα βγείτε με την πρώτη φορά στην πρώτη σελίδα. Αν όμως ολοκληρώσετε τις εργασίες, σίγουρα το αποτέλεσμα θα σας εκπλήξει. Οι σελίδες που βγαίνουν στην πρώτη σελίδα δεν πέφτουν εύκολα από αυτή. Χρειάζεται κάποιος να κάνει όλη την εργασία που κάνατε εσείς, και μάλιστα μεταγενέστερα και καλύτερα για να σας κατεβάσει από τη θέση σας. Φυσικά, αν παρακολουθείτε τη θέση της ιστοσελίδας σας, έχετε και πλεονέκτημα καθώς μπορείτε με λιγότερες ενέργειες να διατηρήσετε το προβάδισμα. Εσείς όμως τι μπορείτε να κάνετε για την προώθηση της ιστοσελίδας σας;

Εσείς κρατάτε το κλειδί για την επιτυχημένη προώθηση της ιστοσελίδας σας. Εσείς επιλέγετε τις λέξεις στις οποίες θα προωθήσετε την ιστοσελίδα σας (με τη βοήθεια του συνεργάτη που έχετε επιλέξει).

Ποιες λέξεις είναι οι κατάλληλες; Θα χρειαστείτε αρκετή βοήθεια για να τις βρείτε, αλλά υπάρχουν. Παρακάτω θα σας παραθέσουμε κάποιους κανόνες που χρησιμοποιούμε για να προωθήσουμε τις δικές μας ιστοσελίδες.

Η λύση που εμείς προτείνουμε είναι στη μέση και βασίζεται στη συνέργεια μεταξύ των λέξεων της προώθησης. Ασ πάρουμε για παράδειγμα μία εταιρία με έπιπλα. Αναγνωρίζοντας τη δυσκολία της προώθησης της λέξεης έπιπλα, επιλέγουν να προωθηθούν στη λέξη έπιπλα γραφείου. Σε αυτή ανεβαίνουν στην πρώτη σελίδα πιο εύκολα. έπειτα αποφασίζουν να προωθήσουν τη λέξη έπιπλα σπιτιού, και αυτή η λέξη είναι πιο εύκολο να προωθηθεί από τη γενική λέξη. Εκτός όμως από τις δύο αυτές λέξεις, η εταιρία έχει ήδη κερδίσει πόντους στη γενική λέξη, διότι περιέχεται στις ειδικές. Μετά από έναν έλεγχο, αποφασίζουν να επικεντρωθούν στη γενική λέξη, εφόσον έχουν ήδη βελτιώσει τη θέση τους σε αυτήν.

Μία ακόμη συμβουλή είναι να προσέχετε ιδιαίτερα εκείνους που σας βεβαιώνουν για την ευκολία κατάληψης της πρώτης σελίδας. Καλύτερα να αποφασίσετε μόνοι σας αν αξίζει το ρίσκο. Σας παραπέμπουμε στο ίδιο το Google, το οποίο έχει εκδώσει κάποιες γενικές οδηγίες που αφορούν την προώθηση των ιστοσελίδων (Webmaster Guidelines - στην Αγγλική γλώσσα). Στο κάτω μέρος θα βρείτε κάποιους κοινούς τρόπους τους οποίους η Google θεωρεί βλαβερούς. Σε τακτά χρονικά διαστήματα, η Google ελέγχει τις ιστοσελίδες για διάφορα παρόμοια τεχνάσματα, και αν ανακαλύψει κάποιο, τότε μπορεί ακόμη και να αρνηθεί την προβολή της ιστοσελίδας στις αναζητήσεις. Να είστε πάντα πολύ αυστηροί με της μεθόδους προώθησης που σας προτείνουν.

Ελπίζουμε να σας βοηθήσαμε με τις παραπάνω υποδείξεις, εμείς πάντα τις ακολουθούμε στην εργασία μας. Ελπίζουμε να μας εμπιστευθείτε την προώθηση της δικής σας ιστοσελίδας σύντομα.